UniCall – najlepszy wybór dla innowacyjnych rozwiązań call center w Europie

people warking in call centre

Pozyskanie klienta

  • Telemarketing
  • Cross-sell i up-sell
  • Umawianie spotkań
  • Profilowanie bazy danych i wsparcie działów sprzedaży
  • Mystery shopping oraz kontrola jakości
  • Analizy i konsultacje brandowe
managers team

Obsługa klienta

  • Najwyższe standardy obsługi klienta
  • Całkowity lub częściowy outsourcing
  • Współpraca stała lub okresowa
  • Obługa nadwyżki połączeń
  • Redukcja kosztów
office equipment

Back Office

  • Wsparcie techniczne i administracyjne
  • Precyzyjne wprowadzanie danych
  • Wielojęzykowa rejestracja
  • Rzetelne procesowanie zamówień
  • Przechowywanie, pakowanie, dostawa i kontrola jakości

Gdzie jesteśmy

office map

W UniCall doskonale rozumiemy, że w dobie ogromnej konkurencji na rynku bezpośrednia i umiejętna komunikacja z klientem jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasze outsourcingowe contact center zajmie się więc Państwa firmy w zakresie sprzedaży poprzez telemarketing, utrzymanie konsumentów już korzystających z Państwa usług, promocja oferty wśród potencjalnych nowych klientów oraz kreatywne kampanie marketingowe. Oprócz tego realizujemy też kompleksową obsługę Państwa usługobiorców i dbamy o zaplecze techniczne – w tym zarządzenie dokumentacją oraz obsługę przesyłek.

Siedziby naszego call center to Warszawa, Rzeszów i Bydgoszcz i to właśnie stamtąd realizujemy wszystkie nasze usługi, których pełen wykaz znajdziecie Państwo w zakładce Nasza oferta. UniCall to outsourcingowe contact center działające nie tylko w Polsce, ale i wielu krajach europejskich- Czechach, Węgrzech Słowacji, Litwie, Łotwie, Niemczech oraz innych krajach europejskich. Od lat z powodzeniem przeszczepiamy na polski grunt wzorce sprawdzone na arenie międzynarodowej , co potwierdza lista firm, z którymi mieliśmy zaszczyt współpracować.

Nasze przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku jako contact center już od ponad jedenastu lat. Przez ten czas zdążyliśmy dobrze poznać specyfikę branży i wypracować własne, autorskie rozwiązania sprzedażowo-marketingowe, dzięki którym współpracujemy dziś w oparciu o outsourcing z największymi markami na świecie.

Dbamy o transparentność, dlatego nieustannie macie Państwo pełen dostęp do wszystkich informacji związanych z naszymi bieżącymi działaniami i postępami kampanii. Starannie szkolimy też personel naszego call center, który na pierwszym miejscu zawsze stawia jakość obsługi klienta.

Aktualności

Infolinia dla Enbio Group

2017-01-23
Z przyjemnością informujemy, że w połowie stycznia rozpoczęliśmy współpracę z Enbio Group w zakresie obsługi infolinii produktowej, a wkrótce również wsparcia marketingowego. Enbio zaprojektowała kilka rewolucyjnych produktów do sterylizacji próbek i narzędzi dla branży biotechnologicznej, medycznej oraz kosmetyki zabiegowej.  ...

Wyróżnienie Book of Lists dla Unicall

2016-09-29
Otrzymaliśmy wyróżnienie Book of Lists za innowacyjne podejście do kontroli jakości oraz zunifikowany system raportowania obejmujący wszystkie nasze lokalizacje w 6 krajach. Nagroda została wręczona w Zamku Ujazdowskim w trakcie corocznej uroczystej gali organizowanej przez Warsaw Business Journal.     

Prognoza rynku call center w Outsourcing & More

2016-08-29
​W sierpniowym numerze  Outsoucing & More ukazał się nasz artykuł, w którym prezentujemy naszą prognozę rozwoju rynku call center w Polsce.  

O bezpieczeństwie danych osobowych w call center

2016-08-15
Zabieramy głos w dyskusji na temat ochrony danych osobowych w sektorze BPO. Jest to niezwykle istotna. Każda firma outsourcingowa musi spełniać warunku bezpieczeństwa technicznego na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji jako "wysoki". Dodatkowo respektowane są indywidualne wymagania firm - klientów, które zlecają przetwarzanie danych. Na przykład większość instytucji finansowych przed rozpoczęciem współpracy z firmą zewnętrzną przeprowadza szczegółowe audyty bezpieczeństwa, obejmujące zarówno pomieszczenia, w których są ...

Współpraca z Telio

2016-04-25
Wznowiliśmy współprace z Telio, który jest wiodącym norweskim operatorem telefonii komórkowej oferującym atrakcyjne abonamenty oraz pakiety minut do Polski dla tamtejszej Polonii. W przeciwieństwie do pozostałych operatorów, Telio przygotowało ofertę modułową, która pozwala swobodne dopasowanie pakietu do własnych wymagań. Ponadto, dotychczasowa oferta została rozszerzona o intenet stacjonarny od NextGenTel, która jest większościowym udziałowcem Telio. W związku dużą społecznością polską zamieszkującą Norwegię, zapewnienie usług w języku polskim zyskuje coraz większe znaczenie, ponieważ pozwala nas szybsz...

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży