UniCall – najlepszy wybór dla innowacyjnych rozwiązań call center w Europie

people warking in call centre

Pozyskanie klienta

  • Telemarketing
  • Cross-sell i up-sell
  • Umawianie spotkań
  • Profilowanie bazy danych i wsparcie działów sprzedaży
  • Mystery shopping oraz kontrola jakości
  • Analizy i konsultacje brandowe
managers team

Obsługa klienta

  • Najwyższe standardy obsługi klienta
  • Całkowity lub częściowy outsourcing
  • Współpraca stała lub okresowa
  • Obługa nadwyżki połączeń
  • Redukcja kosztów
office equipment

Back Office

  • Wsparcie techniczne i administracyjne
  • Precyzyjne wprowadzanie danych
  • Wielojęzykowa rejestracja
  • Rzetelne procesowanie zamówień
  • Przechowywanie, pakowanie, dostawa i kontrola jakości

Gdzie jesteśmy

office map

W UniCall doskonale rozumiemy, że w dobie ogromnej konkurencji na rynku bezpośrednia i umiejętna komunikacja z klientem jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasze outsourcingowe contact center zajmie się więc Państwa firmy w zakresie sprzedaży poprzez telemarketing, utrzymanie konsumentów już korzystających z Państwa usług, promocja oferty wśród potencjalnych nowych klientów oraz kreatywne kampanie marketingowe. Oprócz tego realizujemy też kompleksową obsługę Państwa usługobiorców i dbamy o zaplecze techniczne – w tym zarządzenie dokumentacją oraz obsługę przesyłek.

Siedziby naszego call center to Warszawa, Rzeszów i Bydgoszcz i to właśnie stamtąd realizujemy wszystkie nasze usługi, których pełen wykaz znajdziecie Państwo w zakładce Nasza oferta. UniCall to outsourcingowe contact center działające nie tylko w Polsce, ale i wielu krajach europejskich- Czechach, Węgrzech Słowacji, Litwie, Łotwie, Niemczech oraz innych krajach europejskich. Od lat z powodzeniem przeszczepiamy na polski grunt wzorce sprawdzone na arenie międzynarodowej , co potwierdza lista firm, z którymi mieliśmy zaszczyt współpracować.

Nasze przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku jako contact center już od ponad jedenastu lat. Przez ten czas zdążyliśmy dobrze poznać specyfikę branży i wypracować własne, autorskie rozwiązania sprzedażowo-marketingowe, dzięki którym współpracujemy dziś w oparciu o outsourcing z największymi markami na świecie.

Dbamy o transparentność, dlatego nieustannie macie Państwo pełen dostęp do wszystkich informacji związanych z naszymi bieżącymi działaniami i postępami kampanii. Starannie szkolimy też personel naszego call center, który na pierwszym miejscu zawsze stawia jakość obsługi klienta.

Aktualności

Sprzedaż energii elektrycznej i gazu

2017-05-22
Rozpoczęliśmy współpracę jednym największych dostawców energii elektrycznej i gazy na terenie Skandynawii, który od ubiegłego roku działa również w Polsce. Obsługa sprzedaży oraz back office jest realizowana w naszym biurze w Bydgoszczy. Zadaniem Konsultantów jest sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu do klientów indywidualnych, wysyłka dokumentów I dostarczenie podpisanej umowy do naszego Klienta. Po miesięcznej kampanii testowej, nasz Klient zdecydował się na rozszerzenie współpracy o dodatkowe stanowiska.   

Nowa wersja raportów online

2017-02-27
Dostęp do szczegółowego raportowania jest jedną z zalet outsourcingu sprzedaży i obsługi Klienta. To narzędzie, które daje możliwość oceny efektywności kampanii oraz jakości obsługi Klienta.  Dlatego zdecydowaliśmy całkowite odświeżenie szaty graficznej oraz dodanie nowych funkcjonalnością. Interface  użytkownika w obecnej wersji jest znacznie bardziej czytelny. Dodaliśmy również dostęp do nagrań online z poziomu raportu. Można słuchać ich teraz z poziomu przeglądarki lub pobrać na dysk...

Infolinia dla Enbio Group

2017-01-23
Z przyjemnością informujemy, że w połowie stycznia rozpoczęliśmy współpracę z Enbio Group w zakresie obsługi infolinii produktowej, a wkrótce również wsparcia marketingowego. Enbio zaprojektowała kilka rewolucyjnych produktów do sterylizacji próbek i narzędzi dla branży biotechnologicznej, medycznej oraz kosmetyki zabiegowej.  ...

Wyróżnienie Book of Lists dla Unicall

2016-09-29
Otrzymaliśmy wyróżnienie Book of Lists za innowacyjne podejście do kontroli jakości oraz zunifikowany system raportowania obejmujący wszystkie nasze lokalizacje w 6 krajach. Nagroda została wręczona w Zamku Ujazdowskim w trakcie corocznej uroczystej gali organizowanej przez Warsaw Business Journal.     

Prognoza rynku call center w Outsourcing & More

2016-08-29
​W sierpniowym numerze  Outsoucing & More ukazał się nasz artykuł, w którym prezentujemy naszą prognozę rozwoju rynku call center w Polsce.  

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży